Japanese Speaking - Assistant to Manager - Trading

RGF HR Agent

  • Tp Hồ Chí Minh
  • Lâu dài
  • Toàn thời gian
  • 2 tháng trước
Job Description
Job Responsibilities
- Supplier Management - Document translation or meeting interpretation - Secretary tasks such as meeting minutes, car coordination, meeting preparation, schedule arrangement, and other reports as requested. - Other coordination tasks in the group companyJob Requirement
Necessary Skill / Experience
- Education Background: Bachelor's Degree - Language: Japanese - Business Level and English - Business Level - Experience: ・Have 5 years of experience as a Secretary or a Leader in the same duties in Japanese companies ・High level communication and problem-solving skills; data control and analysis ・Understanding the manners of Japanese companies; sharp mind, proactive manner ・Meticulous, careful, hard-working, persistent, eager to learn, progressive, know how to plan and follow progress to complete the plan
Prefer
・Experience in trading or retail companies is a plus

RGF HR Agent

Những việc làm tương tự

  • Japanese Speaking - Logistics Staff - Trading

    RGF HR Agent

    • Tp Hồ Chí Minh
    • 20.000.000₫ một tháng
    Job Description Mô tả công việc 1) Xuất nhập khẩu: - Thực hiện các thủ tục hải quan, chứng từ liên quan đến hàng hóa xuất/nhập khẩu. - Theo dõi đơn hàng, tiến độ vận chuyển, xử l…
    • 15 ngày trước
  • Japanese Speaking - Technical Staff - Machinery

    RGF HR Agent

    • Tp Hồ Chí Minh
    Job Description Mô Tả Công Việc - Hỗ trợ thiết kế, quản lý thi công và bảo trì các hệ thống thiết bị điện/cơ. - Hỗ trợ hướng dẫn kỹ thuật và phối hợp công việc với nhân viên tại …
    • 27 ngày trước
  • Japanese Speaking - Sales Staff (in HCMC) - Trading

    RGF HR Agent

    • Tp Hồ Chí Minh
    • 16.000.000₫ một tháng
    Job Description Nội dung công việc ・Duy trì mối quan hệ với khách hàng hiện tại. Phát triển khách hàng mới. ・Theo dõi các yêu cầu của khách hàng, bao gồm báo giá, giao hàng, chi …
    • 1 tháng trước