Japanese Speaking - Logistics Staff - Trading

RGF HR Agent

  • Tp Hồ Chí Minh
  • Lâu dài
  • Toàn thời gian
  • 17 ngày trước
Job Description
Job Responsibilities
- Management of the process of import-delivery to stores - Management of VAT issuance and the monthly sales amount - Management of trading contracts - Coordination between forwarders & stores to ensure on-time delivery - Improvement of the logistics procedure and cost.Job Requirement
Necessary Skill / Experience
・Qualification: College degree or above ・Language Skill: Japanese - Intermediate Level (JLPT N3 or higher) ・Experience: Have 2 - 3 years of experience in import-export procedures
Prefer Skill
- Having knowledge or experience in internal Accounting is a plus

RGF HR Agent

Những việc làm tương tự

  • Japanese Speaking - Logistics Staff - Trading

    RGF HR Agent

    • Tp Hồ Chí Minh
    • 20.000.000₫ một tháng
    Job Description Mô tả công việc 1) Xuất nhập khẩu: - Thực hiện các thủ tục hải quan, chứng từ liên quan đến hàng hóa xuất/nhập khẩu. - Theo dõi đơn hàng, tiến độ vận chuyển, xử l…
    • 16 ngày trước
  • Japanese Speaking - Technical Staff - Machinery

    RGF HR Agent

    • Tp Hồ Chí Minh
    Job Description Mô Tả Công Việc - Hỗ trợ thiết kế, quản lý thi công và bảo trì các hệ thống thiết bị điện/cơ. - Hỗ trợ hướng dẫn kỹ thuật và phối hợp công việc với nhân viên tại …
    • 28 ngày trước
  • Japanese Speaking - Sales Staff (in HCMC) - Trading

    RGF HR Agent

    • Tp Hồ Chí Minh
    • 16.000.000₫ một tháng
    Job Description Nội dung công việc ・Duy trì mối quan hệ với khách hàng hiện tại. Phát triển khách hàng mới. ・Theo dõi các yêu cầu của khách hàng, bao gồm báo giá, giao hàng, chi …
    • 1 tháng trước