Procurement Admin

Manpower

  • Hà Nội
  • Tạm thời
  • Toàn thời gian
  • 1 tháng trước
  • Ứng tuyển Dễ dàng
​Position: Procurement AdminWorking location: Dao Duy Anh Street, Dong Da District, Ha NoiWorking time: 8:30 - 17:30; Mon - FriSalary: NegotiableJOB RESPONSIBILITIES:1. PROCUREMENT TASKReceive purchasing requirement and process for ordering.Creation Vendor and maintain vendor in master data.Create PR and post GR with SAP tool.Follow up with PM and Team for goods delivery.Prepare documents for vendor payment (RFQ, PR, PO, GR)Payment for broker for Product LogisticArchiving documents for purchasingCoordinate with SCM IM team and BU Admin team to request purchase for HC.Control and payment car rental; ticket for whole HC and can report.(Booking ticket; hotel and room and prepare visa for CFO)Monitoring payment to vendor in time base on contract termCollection and report the saving for each projects and send to supervisor monthlyAttend the weekly meeting with PM, CS, BA and logistic to update project related purchase items.Export report file relating to procurement if has request.Yearly valuation the vendor listSuggest the potential supplier for the material/service upon request.2. OTHER TASKLogistic support (custom clearance; ordering with factory)Admin support for BU event if needed.REQUIREMENTSBachelor's degree of Commercial/Economics or relevant.2-4 years of experiences working in Purchasing, supply chain or relevant position.Strong communication skill.Good attitude; hardworking and integrity.BENEFITS: Basic salary + 13month salary + meal allowanceAPPLICATION: Interested candidates please send your updated CV to email: hieu.cao@manpower.com.vn Phone/Zalo: Ms. Hieu - 08 68 854 317.

Manpower

Những việc làm tương tự

  • Sales Admin ( 6 months contract)

    Liberty Insurance

    • Hà Nội
    Hỗ trợ các công tác admin cho phòng Distribution. Trách nhiệm: : Nhận và xử lý dữ liệu từ đối tác, upload lên hệ thống làm việc cho nhân viên bán hàng Hỗ trợ công tác bán hàng…
    • 2 ngày trước
    • Ứng tuyển Dễ dàng
  • Sales admin bất động sản

    • Hà Nội
    - Quản lý giỏ hàng, các đại lý và quản lý quan hệ đại lý và các đối tác quan trọng. - Quản lý dữ liệu khách hàng, cập nhật thông tin hợp đồng, danh sách khách hàng, hỗ trợ đại lý…
    • 1 tháng trước
  • Warehouse Staff (Admin), SPX Express (Location: Long Bien)

    • Long Biên, Hà Nội
    Job Description : Chuẩn bị, đóng gói các đơn hàng nội bộ giao đến các kho cả nước, hoặc nhận hàng gửi về theo lịch trình. Duy trì số liệu tồn kho chính xác về các sản phẩm đã đư…
    • 2 tháng trước